2010

Eftersom jag har ett minne som en guldfisk och inga egentligen läser min blogg hahahah så skiter jag i att resumera året som gått som alla andra nerds. Utan satsat på i år, jag började mitt med att tappa bort min dunder fula underbara älskade mobil. Jag trodde inte att jag skulle sakna den så, men när jag upptäcker att jag har mina enda slutliga bilder på min ponny i den börjar jag tappa det samtidigt som det kommer upp för mig att jag är helt ensam. Jag mot världen liksom. Nemas kontakt. Så nu sitter jag har själv på mitt rum och taggar, taggar till vad tänker ni? Jo givetvis till året som kommer men också till vilken film jag ska välja. Kan det bli roligare än så? Mycket tveksamt. Ne imorgon ska jag träffa P. Lektion och så ska jag givetvis drömma vidare om ROM MILANO ZANTE OCH MILANO OCH KANSKE KANSKE SYDAFRIKA.

HEJ DÅ L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0