Clarity and hearts like russin

                                           
Haha inte en så dum rubrik va? Egentligen måste jag plugga. Men pallar inte. I stället har jag rensat på skrivbordet i mammas gamla stora skjorta, tagit bort sminket och lyssnar på vacker musik. Men stressen bubblar upp inom mig. Hur ska jag hinna med allt? Jag orkar inte med skolan, men vill skita i den samtidigt som jag vill ha bra betyg. Kan man inte i stället få obegränsat med pengar och göra vad man vill? Det låter så mycket bättre. Arrividerci.
Jag vill också se ut som hon...

Kommentarer
Postat av: pia

hahaha rubriken är ju bäst! haha älsklings knas. Va bra join the club, orkar själv inte göra nått!

2009-10-06 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0