Plastic jungle.

USH! Inte visste jag att alla kändisar i princip använder sig av plastik kiurigi- hemskt! Fick reda på det då jag läste Julles blogg igår kväll. Såklart visste jag att det var många och att typ alla bilder man ser överallt är jätte retuscerade, men Giesele och Natalie portman- what the fuck. Alla var typ vackra innan också. Men mänskliga. Inte konstigt att alla har konstiga ideal! Ne jag vill ha uppror, är ni på?
Detta får mig självklart att tänka på vad jag skulle ändra på mig om jag skulle, som jag inte ska.. haha. Men jag vill aldrig fotas framifrån eftersom jag har ett stort ansikte, kanske göra det smalare, men då måste man typ också göra en smalare näsa. Skulle jag ta bort ett revben? Smalare ben? Hahahaha det e ju komiskt ska alla gå runt med plast i sig. Låt alla var dem de är. Då blir ju idealen på vackra människor mänskliga.. 
Klicka här för kändisars makeover... http://images.google.com/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_ax5ZIdFoW1U/Ss74oaKXudI/AAAAAAAAajI/DTDr_izrJMo/s400/plastic-celebrities-01.jpg&imgrefurl=http://miscellaneouspics.blogspot.com/2009/10/stars-before-and-after-plastic-surgery.html&usg=__XetI2TS__CP-mbOXbh-5BY9mApw=&h=281&w=400&sz=22&hl=sv&start=13&um=1&tbnid=hJ1EkRKdKxz4jM:&tbnh=87&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dplastic%2Bceleberties%26hl%3Dsv%26client%3Dsafari%26rls%3Dsv-se%26sa%3DG%26um%3D1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0