Mina två vapendragare

Haha jag har i alla fall två läsare! YEY! Haha- ni är bäst! Ja och talang stockholm är ju självklart en häst deal.. Det är en grupp som kommer att få träna för Kristian, en kille i ridsporten som är otroligt duktig och stor. Man är med ett år i taget och man träffas flera ggr, för att göra en uppföljning av ekipaget. Man får alltså en extra hjälp och kan till exempel göra att man kommer lättare in i ett landslag i framtiden. Men som sagt man måste fylla i olika papper, brev om sig själv. Rekommanditions brev från klubb och tränare. Sedan om man går vidare ska man på intervju och sedan också en mönstring!! Jag berättar mer i morrn babes!!! Puss!
Rachman!

Kommentarer
Postat av: alexandra selander

fin blogg :))) kolla min med <3

2010-02-14 @ 14:10:21
URL: http://allexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0