I just wanted summer when I was on the Julmarknad today

Japp, fan vad kallt det var, eller ganska i alla fall. Nu lyssnar jag på MIIKE SNOW=BÄST! Medans jag försöker foka och ladda upp fitt sega bilder. Men i alla fall, vi hade jätte mysigt, jag min moster, mamma och syster. Fika= MUMS godaste kanelbullen typ! Och drack te och snacka. Var jätte skönt. Vi skämta mest om hur jävla dum i huvet jag är, KUL! Haha. Men i alla fall, det har börjat en super bra serie nu på 4an, jag vill se. Så se den! Men jag måste läsa 120 sidor i engelska boken plus skriva en presentation om mig själv till talang stockholm 2 sidor! Aja ska kila igen. Puss

Kommentarer
Postat av: julia

talang stockholm?? whats this?!?!?! BERÄTTA. och gud va mysig the jularmaknad sound! puss

2009-11-19 @ 21:13:05
Postat av: pia

super mysig! jaaa talang stockholm!??!

2009-11-19 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0