Everybody feels kind like this.

Jag vet mina närmsta vänner att jag hela tiden klagar på hur jag ser ut och ni tycker att det 'r irreterande och jobbigt. Jag är verkligen avundsjuk på dem som är nöjda med sig själva. Jag avgudar den personligheten hos någon, jag älskar den. Men jag har verkligen inte förmågan att tycka om mig själv. Det är synd, för det drar verkligen ner en och kan faktiskt stoppa en ibland. Självklart går mitt självförtroende ner och upp. Men idag skulle jag fota mig själv lite, tid över.. allt blev bara piss. Jag hatar mig själv på foton. Hatar att vara med på dem, IBLAND. Men gah vad jag är trött på  mig själv. Kan jag bara inte njuta av mig själv och vara nöjd. Så min fråga till er; Några tips till mig för att hjälpa mig med mitt självförtroende?? Please babes! 

Kommentarer
Postat av: julia

Bestäm dig för att älska dig själv! Jag mår piss för mitt hår just nu, vilket du vet. Och märker verkligen hur det påverkar mig, för när jag mår bra flörtar jag med allt och alla och känner mig på topp. Men jag tror man får bestämma sig. Ibland kan jag gå på gatan, tycka allt är skit och blä. Men så tänker jag. Räta på rygeen och omg, jag är så himla snygg. Jag är snyggast i hela världen, alla kollar på mig (ge världens komplimanger till dig sälv!). och då börjar jag le för mig själv och plötsligt le mot andra. håll huvudet högt, och le mot dig själv och världen. För ingen annan bestämmer hur DU mår, utom just du. Bestäm dig för att tycka om dig själv, skit i idioter och ta till dig allt positivt. När en person har mycket självfötroende strålar hon! (du fick värsta boken här haha) PUSS du är skit snygg, cool, snäll, rolig och underbar. love you!

2009-11-19 @ 21:24:29
Postat av: pia

Jag håller självklart med julia, och snälla istället för att hela tiden tänka på vad du är missnöjd med, tänk på saker nu är nöjd med! Jätte vackra ögon t ex, SUPER söt mun, underbart hår! Du har självklart ett sinne för kläder/mode! Och intala dig det varenda jävla dag! Ge dig själv komplimanger istället, du måste förstå att du är SNYGG, söt och vacker! Och alla som säger det till dig MENAR DET! Ta åt dig komplimanger, kom igen sötnos du får en HELDEL!

2009-11-19 @ 22:10:06
Postat av: pia

puss älskar dig, men det hoppas jag att du vet! haha<33333

2009-11-19 @ 22:10:57
Postat av: viviii =)

hej linnea, hihi vad gör jag här? uupps..

men faktiskt, kanske låter lite töntigt men många säger det här och det funkar faktiskt. Om du står framför spegeln på kvällen typ, kanske inte så mkt kläder på dig (hihi) och så tänker du "fan vad snygg jag är" så göru lite poser..(hihi igen) alltså det funkar verkligen. jag gjorde så förut.. jag ba fan jag ser bättre ut nu än vad jag gjorde förut.. sen märkte jag att inget på min kropp hade förändrats =)

2009-12-11 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0