why do i care.

Ska ut till stallet, vakna inte förens halv 12. Tanken var att jag skulle kolla på en till rwanda film med pia idag, men det blir i morgon. Ikväll ska jag ha en lugn kväll till. Känner mig så himla trött. Mamma är på dåligt mood, så det som verkade vara så bra igår om inncidenten, verkat få sitt utlopp idag. Ska somsagt ut till stallet sen blir de nog rätt tidig kväll med familjen, men framförallt pluggning. Ska nog försöka få in lite text på Rwanda arbetet om de e ok för pia. Julia skickade precis sms om promenad i gamla stan. Det hade vart jätte mysigt! Ibland är det bajs att man inte hinner med sina vänner när man har polle.. men underbart är det ändå att ha pollarna. Haha flum text. jajja!


jag och maria efter fredag hela veckan! Måste gå på sånt event igen, är så himla kul! 
Saknar maria, har inte varit med henne på jätte länge! Måste verkligen ringa till henne sen!

<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig

2009-05-16 @ 12:52:00
Postat av: maria

jag älskar dig daboy!

2009-05-18 @ 18:58:43
Postat av: maria

jag saknar dig daboy!

2009-05-18 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0