Whatever

Shit vad det var länge sedan sen jag blogga. I helgen så jobbade jag lördag så jag var hemma i fredags kväll.  Men sen kom Pia my heart hem till mig. Vi käkade mysig middag och sen blev det lite frossa framför filmen hotel Rwanda, hemsk film om folkmorden, men också otroligt bra film! Vi har ett arbete om rwanda i skolan som jag och Piis jobbar med så på söndag blev det lite plugg men också ut till stallet, fan vad jag älskar min häst, han gick som en klocka! ( som funkar, hehe kuul (;) haha.

Idag slutade vi kl 11, på morgonen så hade vi gympa, springning. Hehe kondisen är ju på topp. Men det värsta var ändå att min spricka i foten som jag hade förut "ömmade" och i skolan har vi thg joggen ( i mil nästan! :S ) så det känns inte bra, vill ju ha ett bra betyg! menmen.

Men sen bar det av till Piis<3 och där åts det glass!!!! hahahah har aldrig ätit så mycket ben och jerry! Tack för en underbar dag min älskling! Vi pratade tog bilder, och hehe plugga 10 min? max!

ÅÅÅÅÅÅÅ jag längtar så mycket för ska snart dra till landet och ha lite chill fest med mina nära och kära och min kusse och hans kompisar, prata med honom nyss och made some plans och hahahaha jag känner mig som ett litet barn, här ska det badas!
Nu ska det snart ätas, om jag pallar! Sen lite plugg och some tv!

Bjuder på lite bilder på min vackra kompis och glupska jag med glass. lyssna på låten, taggade? (: <3
 
Pia den snygga jäveln, man blir ju galen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0