Sitter egentligen och pluggar..

Lyssnar på Justins nya låt, som varvas med Beyoncés halo. Hon kommer ju också till sverige det hade man ju velat se! Hon kan dansa, tänk om man kunde dansa så! Haha

Har naturkunskaps inlämmnig, föräldra redovisning dessutom tre franska nationella och idrotts löpning 9 km, fys test i morgon och idrotts inkämmning, borde också jobba på fördjupningen i geografin och samhälle. Oh man vad mkt! Dessutom ska jag städa på kontoret, gå promenad, om jag hinner. Visa min häst för eventuella köpare. Shit shit.  Jag går och pluggar nu! Tja syns sen!



Sitter och pluggar.. hehe                       Rachman som kommer nog bli min! (:    Älskade Hennessy som jag visar idag! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0