...........................................

Ni vet pinsamma situationer? Ni vet sådana som man vill få ogjorda ,sådana som gör så att man vill sjunka igenom jorden när sådana uppkommer. Ni vet situationer där människor som står en nära blir besvikna. Ni vet svåra och tuffa situationer som man måste reda ut, man måste tala sanning om något man velat dölja. 

Så blev det för mig idag, för en liten stund sedan. Jag blev konfronterad med att ha haft en fest hemma hos mig förra helgen, inte så kul. Ni kan tänka er den situationen, mamma hade fått reda på det av en kompis till henne. Hennes kompis arbetskamrats son hade varit här, det var ju sådär lagom kul. Plus att högtalarna hade gått sönder. Jag känner mig inte lite pressad just nu. Dessutom ska några kompisar och jag ut till mitt landställe sista helgen i maj. Jag har verkligen förtroendet.. hehe. 

Jag har alltid varit en hästtjej, jag har inte vart ute så mkt heller förut, jag tror inte ens mamma fattar att jag dricker. Men att vara ungdom att dricka är rätt normalt. Jag har aldrig, aldrig kommit hem full. Jag hoppas mamma kan lita på mig, för hon var ju så besviken, att hon kan lite på mig i framtiden oberoende på hur mycket folk jag har på mina middagar i fortsättningen, för det kan hon. Jag berättar sanning, jag behåller hemligheter.








Här får ni bilderna iaf lite från förra helgen, testa mitt bena haha.

Ha det gött, prata sanning. Alltid bättre! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0