Bajs

Idag har varit en tråkig dag.Inget i skolan hände speciellt, eller jo vi hade matte nationella. Jag tyckte det gick bra så mitt resultat kommer alltså att vara dåligt haha. Men jag hoppas verkligem på VG! (: Helgen har varit så jäkla skön! Har verkligen bara slappat och sovit, nått jag verkligen behövde av allt som har hänt det här året haha, men jag har faktiskt nya krafter så nu är jag på om det händer något på helgerna. Kan göra nästa recovery i sommar! Happeningen var Pia i söndags, det var mys tycker jag! Idag har jag varit i stallet, ridningen gick verkligen skit. Jag var hekt genomblöt av svett hehe så jag har nu förtjänat glass med lite chokladsås ttycker jag! Vad tycker ni?

Nedräkning till Landet, 1 vecka och tre jävla dagar! Nu Rwanda arbete, imorgon ska jag och pappsen nog till sjukhuset och röntga foten. Hoppas den bara har svullnat och att det inte är något annat dumt igen.

Hare nicee!

http://www.posh24.se/kate_moss/veckans_5_bast_kladda_kandisar

Gå in på den och kolla Vanessa hudgens kläder, fick inte över bilden hit): Fan va snygga kläder, ge mig pengar jag vill ju ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0