you are mig everything baby

Ska snart ut till stallet så hinner inte skriva allt jag verkligen vill berätta. Men det viktigaste var iaf Pia som jag var med i fredags, vi mysmyste och köpte så jäkla mkt mat så ushushush, hahah godiset gick loss på 86 spänn hahha. Vi somnade rätt tidigt ändå, eller väldigt egentligen men fredagen var jätte mysig tyckte jag, sen ringde marco haha annan historia typ 5 ggr och sa att han snart var vid oss, hahaha skum kille skum kille. På mmorgonen så åkte vi till solkungen, haha snuskiga Pia blev så jäkla röd, din tomat(!). Hade jätte bråttom sen. Skulle på min mormors och morfars 50 års bröllop, alltså guld bröllopsdag. Vi åt på ulriksdals värdhus, gud vad god mat det var. Älskar också när den är så fint upplagd. Hela maträtten blir på något sett mkt godare! Sen bar det av hemåt för att fixa på sminket, sedan min kusin Mattias 18 års dag. Det var faktsikt jätte trevligt och mysigt med lite släkt och hans kommpisar. Men som tur var så var min underbara syster med och höll i handen, var nämligen en viss kille som jag har träffat förut med hehe. Men hon fixa klänning plus att jag fick ta hennes strumpbyxor som hon hade på sig.. kanske inte låter så märkvärdigt men jag och min syster har våra upps and downs och vi kan verkligen vara för jävliga mot varandra. Vet att hon vet om den här bloggen älskar dig bästa syster! Vi kom hem rätt så tidigt så på vägen hem hyrde vi film och åt upp Pias<3 och mitt godis från fredagen. Nu ska jag till stallet, så talk with you later guys!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0