no one's gonna love you more than i do.

Det heter låten ni nu ska ladda ned, i alla fall klicka in på youtube för att den är så jävla bra.

Idag var jag barnvakt och fick på köpet 2 presenter så det så, haha de va så gulliga!
Tänk vad barn uppskattar en, man får nästan mer förtroende om man bestämmer lite, säger nej. Berömmer sen.. När de får vara delaktiga, laga mat. Å vad jag gillar mina små barnvakts barn de är verkligen härliga.

Något helt från ämnet, jag har sett så mycket snyggt ute i äffärerna, egentligen har jag rätt bra med pengar just nu men jag håller på att spara till en resa i sommar, så jag kan bara inte..)´: Men ska tjata lite på mamsen kanske till och med locka henne med mig så att man får ngt. Hade också tänkt att åka till my dearest Pia som är ensam hemma, jag har egentligen ångrat nu att jag inte åkte men jag är så trött just nu, det går liksom i vågor. Kan vara jätte pigg ena sekunden med sen blir jag så jävlans trött... ååå bajs jag orkar inte plugga heller... Kollar igenom glosorna sen blir det tv och härliga maränger dags, får se... får nog i mig lite té och choklad också.. som vanligt då (; haha.

just det tar med kameran nästa gång så att ni som har råd kan skaffa dessa underbara kläder, Honky dory, rodebejer, carin wester Acne och inte minst älskade Zara med sina fantastiska väskor och skor!! Ilove!


Grabbarna ni ska ladda hem (;

<3

Kommentarer
Postat av: pia

jaaa måtte göra nått kul med din blogg!! haha din mupp, du måste skriva oftar...jätte kul att få se att du har skrivit lite i alla fall :D:D PUSSPUSS på dig mitt smultron<3

2009-03-23 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0