Hatar, älskar, glad, ledsen, vilsen, underbart. Liv?

Jag är mållös, så mycket händer just nu. Jag skulle sälja min häst, besiktigade honom idag, men han gick inte i genom vilket betyder trubbel. Att släppa taget om någon som man älskar bland de man älskar mest är obeskrivligt. Det finns inga ord. Det känns som jag är i en dröm. Jag vill gärna vakna nu. Kan någon väcka mig nu? Allt blir bara så jävla fucked up för mig nu. Jag är liksom under ett evigt kall svettandes. Mina underbara vänner, hjälp mig. Behöver er nu mer än någonsin. Så om jag är vilsen, inte hör av mig, hoppar av något vi skulle göra. Bli inte arga, bara en fas jag går igenom. Släpa mig ur mitt krype till helgen. Vill leva livet. Inte blunda. 

Tack älskade Pia för samtalet i dag, behövde tänka på annat, som när jag gör bort mig vilket jag gör lätt 24/7. Älskar dig underbara vän.

<3

Kommentarer
Postat av: pia

finns här för dig 24/7 kom ihåg de!!! <3

2009-03-03 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0