Little wing

Vet ni vad jag tycker är jobbigt? Jag hann inte säga hej då till Pia. Hon åkte till skåne idag och tyvärr tror jag inte vi kommer kunna ses på ett tag. Det är krångel med att sälja min plutt och då har jag inte chans att ta mig ner. En pytte liten del hör också det ekonomiska. Men ner till dig ska jag, om jag så går ner gör jag det för flera veckor utan henne, det är en omöjlighet! Så gör gustaven redo! (; Nu ska här sovas, ska ut till stallet tidigt för att åka ut till landet. Jag har tjänat lite pengar också, genom lektioner för en tjej i stallet, najs! Och vet ni vad? Jag längtar så in i helvete till grekland!!!! Har ni varit i zakynthos? Ge tips i såfall! (:

Ha de najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0