Matthew Williamson.

Kl slår på, gissa vilken tid? Hehe kl 7, en jävla söndag. Det är fan tortyr! Utsläpp i stallet stog på göra listan. Jag har inte hunnit träffa Pia den här helgen.. Så nu känner jag mig så där deprimerad som man var innan jag träffa henne, innan man förstod att hon var den bästa som finns och ett liv utan henne är från och med en döds dömd framtid. Kan man verkligen vara så beronde av sina kära? ehh JA! Hemskt men sant!. I fredags för att låta lite mer posetiv så fikade jag med jullan <3 och pia <3.. Det var as mysigt.. Vilken jäkla kladdkaka!! ( haha) men den var himmel. Gå till Choklad koppen i Gamla stan mina vänner, wiee. Och om ni gillar italienare, fransmän.. hehe så gå till gamla stan. Jag nämner inga namn.. Men min söta vän jullan hon gillar dem, woops nämde visst hennes namn haha. Men hon är GALEN i dem. Själv var jag lite halft nekad av dem.. kan förstå dem.. men blä. Nu hatar jag italienare. Hoppas det kan ändras då mina jordgubbar vill till Italien. Just det! Ska kanske hyra hus avec ma famille dans toscana à italy l' ète. (: ( i sommar..)
Skolan har börjat sin vanliga rutt och jag känner mig redan kvävd. Hur skall allting lösa sig? Kommer man att orka sen vanliga rutinen. Men hoppet om ljusa mornar och de underbara klänningarna man har på sig.. det gör framtiden en anings ljus i det oändliga märkret. Men jag måste klara det, därför kommer jag klara det. Mina betyg; dom kommer bli bättre- därför att de måste det. Kämpa, som med allt annat.

Kämpa det skall jag göra i dag, 7:00 stallet, utsläpp ridning. nu läsa svenska bok. Sen städa mammas kontor (! blä! ) sen barnvakts intervju! USH! Vad nervös jag blev. Aja så mycket var det kanske inte.. I lands problem? - Japp. Vi människor har så lätt att klaga, en vän till mig är expert, trust me. Varför inte vara nöjd? Varför inte bara vara jävligt glad, ha ett självförtroende om att man ser jäkligt bra ut.. varför kan jag inte ha det. Ojoj nu skall det bli ändring. Jag vill gå ner lite som alla tonåringar babblar om. Det alla babblar om, så att man blir mycket bättre??? .. men för vem. Aja, jag ska inte äta mindre förutom inte att äta lika mycket godis, utan träna. Det är det som är grejen. För sig rider jag 6 dagar veckan.. menemen.

Apperopå ingen ting.. ÄLSKAR klänningarna och Matthew williamson kläder! Det är min älsklings designer, det där vill jag HA! :D <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0