The potbelleez- Dont hold back.

Ännu en musik rubrik, men den låten släpper mig inte. Speciellt refrängen faan vad den är bra. Jag känner mig lite irreterad vilket låten gör mig glad och sjukt taggad på något kul! Jag har sökt runt lite på olika sidor.. bloggar och lite facebook. Oj det finns så mycket fina klänningar och kläder!.. Det lilla obefinliga problemet är bara det att jag inte har några pengar!! BAJSBAJSBAJS!! Kan jag inte få några pengar, dags för hundra femte gången gillt att spela på lotto ( det är så många ggr jag har sagt att jag måste börja spela! haha spelat en gång av dessa! )
Ska i kväll möta upp ett stort gäng ( 10 st) haha och käka middag sedan kolla på Benjamin buttons otroliga liv vilket ska bli sjukt kul! Innan dess måste jag köpa godis på vivo.. bästa godiset hahaha. Men slår annat skit godis! Ska snart duscha lite sedan dags för make up! Stöda lite på rummet om man kan pressa in det! Haha..

<3



Sommar? Ja tack! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0