Long long time.

Shit, det var länge sedan. Jag gillar verkligen att blogga även fast det var ett tag sen. Måste ju vara ärlig.. ibland så orkar man inte bara att ta tag och göra saker, man är alltid på väg till något, något som alltid kallar eller jagar på en.

Jul lovet har varit mysigt men vi åkte inte utomlands, men det har jag redan vetat sen en början att vi inte skulle göra.. Men självklart känns det trist! Men lovet har ändå varit mysigt. Jag har umgåtts med vänner vilket jag inte hunnit göra så mycket innan i år. Mitt nyår var ganska misslyckat haha men what the fuck mitt nyår får börja nu. Nu har jag kul. 2009 känns som om det kommer bli kul, jag kommer att göra det kul iaf! Här ska inte tråkas utan jag ska göra allt jag känner för, vara impulsiv. Och sköta skolan.. Dessa två mål som jag avslöjar för er misstänker jag kommer att hålla.
Apperopå att jag inte reste bort i år ( familjen hade tänkt sydafrika /: ! ) så ska jag bort lite i varje fall. Ska med Maria till åre på sportlovet!! :D då hoppas man på lite snygga killar wohoo! Haha. Men sen skall jag nog, vill VERLKLIGEN (!) till siesta festivalen i maj. Sen på sommaren skall jag åka utomlands med kommpisar till Grekland. Zakynthos. Jag hoppas verkligen att det blir av! Jag får men man måste beställa nu.. måste bara bearbeta en mamma HAHAH men det fixar vi?! Eller hur babe? (; I mellan allt ska det tävlas med pollarna. Åka sverige runt i år i gen? Ja man hoppas på det. Men vi måste först sälja den jag har nu och köpa den andra! Vi får se.. Men jag hoppas också på att familjen kan få upp ekonomin så pass att vi kan åka till Sydafrika eller Filipinerna och dyka i vinter. Det vore verkligen UNDERBART!

Nu näst väntar skolan. En hektisk tid, men vad som väntar en är så underbart att man kan bortse från skolan. Drömmarna om fotograf studierna i London efter gymnasiet och resan dit med allt som väntar runt hörnet gör den resan värd. Jag hoppas på ett bra 2009, med kärlek, vänskap, och allt annat som världen kan ge mig det här året. Vi hörs säkert i morgon. (:

<3



Kommentarer
Postat av: pia

usch nej om du hade åkt bort under lovet!! hade haft världens tristaste love EVER!! haha menar du min morsa!!? :p btw så hoppas jag på att övertala mamma in teneriffa hon kanske får andra åsikter när hon ser hur ansvarsfull jag ÄR!! haha men din mupp sluta prata om att lämna sverige/sthlm hela tiden, i alla fall inte utan mig!!! haha inte längre än en vecka!!! det funkar inte skulle inte överleva, hamnar i depressionzon då!!!



vad hände med att höras imorn!?!? dags att skriva en truddelutt nu tycker jag :D



älskar dej PUSS<3<3

2009-01-08 @ 22:18:01
URL: http://piacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0