Jag saknar dig och du betyder allt för mig.

I dag har det varit en vanlig dag, en söndag.. Mörkret om att det kommer att vara en ny skol vecka syns. Dystra miner om en mindre lyckad helg syns på långa vägar. Det syns på mig i alla fall, det kan jag lova. Depression, en kort varig, den hänger över söndagen tungt. Men man kan göra den mysig.. så något mys, det skall jag ha! Jag har inte träffat Pia över hela helgen vilket känts piss, vi syntes inte heller förra helgen!! Bajs dåligt säger jag! Speciellt eftersom det blev lite skumt i fredags morse haha, men ordnat det är det där. Men pia älskling har också varit sjuk.. så att träffas har inte riktigt varit på kartan, tyvärr. Men nästa helg, då kanske vi i alla fall kan ses!

Julia pulia fyller arton i dag!! GRATTIS!!<3 igen haha, ha det underbart nu! Hoppas du haft en underbar dag!!! Pussar på dig!

Apperopå födelsedagar.. Jag fyller år den 5 februari! Wohoo! Haha, men jag längtar! Jag hoppas på att kunna köra ut mina föräldrar så att man kan ha en liten fest i alla fall! :D !

Ååå min häst var alldeles GALEN idag hahaha btw så där.. men han var verkligen konstig, måste ha varit det bajsiga vädret! Det var verkligen grått idag! Men åh, då kom jag och tänka på sommar! Och alla de underbara klänningarna och andra kläder som förgyller allt! Jag har gått runt och funderat på den här klänningen nedan i hundra år nu! JAG VILL HA! Tänk den med en skinn jacka, den frisyren och ett par snygga pumps, svarta.. som jag har hemma! Får lov att lägga upp en bild på dom sen, eyy litet fint smalt silver armband och man är hemma! Haha men jag älskar sommar, därför kommer jag att ha en fest i sommar på mitt land ställe! Känns inte helt fel.. eller vad säger ni? (;


På min fest i sommar skall jag ha den klänningen! Give mee! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0