I dag.. då var jag faktiskt duktig!

I dag då har jag haft en duktig dag! Jag började att jobba i stallet kl /, så jag behövde gå upp 20 över sex.. och jag hatar i egentligen mornar.. så? Ja jag var bra! Haha. Åh men slut det är jag nu.. slet och slet. Det är faktiskt jobbigare än vissa av er egentligen tror att jobba i stall! Kom hem runt tjugo i fem.. så det har varit en lång och slitsam dag! Ikväll kunde tyvärr inte Pia ses! ): min man dåra.. vi är nämligen gifta, på facebook haha. Jag tyckte att folk som skrev att de var ihop på facebook på skämt var töntiga, riktiga geeks!.. Haha men kul och sant it is, i å för sig är jag rätt töntig, orkar inte riktigt till 100% bry mig.. jaja. Haha .

Så jag ska nog träffa Freja, måste snacka med varandra och kanske ska kolla film dåra, och ben&jerry, annars alltid kul med ben och jerry! <3 Haha.

Åh jag hatar att ha en konflikt som är tyst, ni vet en slags konflikt där man är tysta, konflikten startar aldrig så det kommer inget slut, för det har ju inte varit någon början. Det blir något o talt och nästa gång man ses, ja då blir det stelt.. Jag hatar att ha dessa konstiga konflikter, jag hatar dem. Varför måste man hamna i sånna. De jobbiga är att hon är så envis också, hon kan aldrig erkänna att hon har fel. Det blir som ett långt knagande. Det är därför vi inte bråkar, aldrig faktiskt. Vi bråkar inte högt, vi visar inte tydligt. Man kan märka på den andra att det är något, men om vi bråkar med varandra då bråkar vi tysta, för oss själva. Så har det alltid varit mellan oss. Vi har känt varandra heeela livet! Så att bråka högt.. det funkar inte. Jag vill inte nu, det kommer att ändras så mycket då. Det vore synd på en vänskap som är så lång och nära.. även fast det är viktigt att ha konflikter och sedan gå ut ur dem snabbt.. ja det känns ändå inte som en tid punkt då jag orkar det. Inte nu. Speciellt inte eftersom vi i så fall skulle riskera det på en sådan skit sak, som det egentligen handlar om..

Men en positiv sak är att JULIA FYLLER 18 IMORGON, GRATTIS I FÖRSKOTT ÄLSKLING! Ha en sjukt rolig ute kväll i kväll! Och tack till min framtida.. iaf öl langare hahahahh <3<3<<3<3<3<3



En arton åring strax! En dag kvar.. GRATTIS!! <3


Kommentarer
Postat av: julia

tacck sötnos!!!! du och pia är ju bara för underbara!! <3 loooveeuuu

2009-01-18 @ 19:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0