Brad pitt- vem gillar inte??!


5/5 ! <3

Åååh jag dör! Såg ju Benjamin buttons otroliga liv igår, skulle bedöma om den verkligen kunde vara så bra som alla sa, satte mig ner i rigolettos säte.. och ja, jag njöt. Skratta och grät. Samuel blev moraliskt stöd.. haha. Men ni måste se den här filmen alltså.. för fy faan va han var snygg! Man blir galen!
Innan åt vi middag vilket också var jätte mysigt. Åt lite kines/ thai haha men blandningen var faktiskt god ändå haha.

Nu kommer nog de eventuella köparn på Hennessy min underbara häst upp på lördag, jag vet inte vad jag ska säga.. eller känna för den delen heller. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta. Han är min bästa vän. Men hur kan man sälja sin bästa vän, sin familje medlem. Men det är så häst världen är, det är hemskt men sant. Många kan säkert inte förstå hur man kan bli så fäst vid en sådan varelse. Men den ger en glädje, trygghet och en livs lång vänskap och kärlek.
Men vi får se vad som komma skall!

Åh jag lyssanar på min förra titel, Dont hold back. Då kom jag på resan till zakynthos i sommar! Troligtvis blir det jag Maria , Cia och eventuellt Freja eller Tova. Vi får se. Vi ska nog ha ett litet möte på onsdag, då vi ska beställa! Faan vad kul det ska bli!! Omg vad taggad jag blir av låten också! Fucking school i morgon, bråkar med syrran igen, allt som vanligt då.. nästan.

<3







Hur jävla snygg får man bli!! Jag vill ha som alla andra haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0