Bacon och risotto on a saturday night.

Som jag skrev innan, man måste vårda sina kära vänner. Man måste bevara dem, umgås och ja.. ge dem tid. Alla har sina upps and downs. Allt möjligt kan hända, mer eller mindre förberedda..

06:20, Ringer klockan, eller ska jag säga min mammas ljuva stämma? Upp jag går, med motstånd så klart. Tjasar mig ned mot källarn genom tre hela trappor, tur att det är nedför haha. Ännu en jobb lördag har inletts. Men med 700 hundra kronor viftande framför min näsa, nej inget jag kan säga nej till. Men en sak jag erkänner är, när man öppnar dörrarna till stallet, när den varm fuktiga lufften slår en rakt mot kroppen, hästarna gnäggande med en uppskattning som det inte är någon som helst tvekan i så kan jag tåla att gå upp den tid punkten av dygnet en lördag. Om jag kommer att behöva ta bort det, är det något jag kommer att sakna stort, att inte få känna doften av häst, trygghet och ja.. helt underbara häst. Allt som allt, jag jobbade och en tjej från värmdö provred min underbara häst. Kom hem runt fem. Kollade på The city, drömmde mig ännu en gång tillbaka till london och Celia och vår framtida tid där.
Senare gick jag på middag hos dena underbart vackra tjej! Alltså hon är verkligen ett udda korn, precis som otroligt snygga och underbara Pia, som dessutom är otroligt SNYGG utan smink! Vad sägs Pia? Sanningen är lös, du är snygg. Kommer alltid att vara, och är. Denna tjej kom hem till mig, halv två på natten haha. ojoj Pia och jag i ett nötskal. Vi gick en sväng med min hund seamus stackarn och sedan drack vi lite te och aaa en viss kladdklaka, frödinge.. köp den kladdkakan, godaste ever!

Sedan kom min pappa hem, hahahahahaha säger jag bara, full och glad ställde han sig strax efter 2 och stekte bacon och risotton, haha min underbara pappa! Han är bara så jäkla söt när han är full, han fnissar så mycket och ja.. haha.
I sängen låg vi och snacka, jag sjöng hehe till kvart över tre. Somna runt halv 4. och här sitter jag nu igen och skriver. Även denna helgen gången, den var inte så dum. Tack Pia underbara du som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0