Tiden går och vad gör jag?

Oj oj nu har jag inte skrivit på länge igen. Tiden har rusat förbi som usain bolt i os:et förra hösten. Allt har gått så fort, det är mycket som har hänt. Idag kommer jag att skriva det kan jag garantera. För i dag fyller mamma år, grattis! <3 och i morgon ska jag jobba i stallet, så det blir en tidig morgon! Så hemma kväll it is! Känns hakv kul nu, men på morgonen när jag ska gå upp så känner jag hur trött jag egentligen är! Jag fick massa fina presenter när jag fyllde år förra ceckan. Dom kommer upp i kväll! (: Och den stora roliga nyheten är att Grekland med älskade Maria är nu beställd! Woho! Fy fan vad kul det ska bli! Är otroligt shopping sugen och har absolut inga kläder, så i veckan ska jag ta några av mina sparpengar och inhandla allt vackert! :D Hörs i kväll!



    Den här outfitten  vill jag ha. den visades just på modeveckan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0