Min födelsedag, musik som gör att allt blir ljust! Jag älskar livet!!!!!

Fan vad jag blir glad!! Av den här låten som alla som besöker min blogg måste lyssna på, ni kommer gå runt lyckliga resten av kvällen och dagen! Idag har jag besigtat min häst som var helt perfa! Jag har ridit troligtvis min framtida häst och jag har varit barnvakt och lagat mat åt två små underbara barn! Som jag nu blir alldeles glad av! Jag har pratat med Pia, Julia och Maria. Och det går som det går! Det enda som har varit jäkligt pinsamt var att jag som jag säkert har förklarat ca 100 ggr för mina vänner, när jag satt på spårvagnen hem från barnvats jobbet.. så lyssnade jag på The potbellez låt som jag tidigare nämt i bloggen Dont hold back.. den trodde jag att jag lyssnade på i mitt headset i mobilen. Men jag funderade.. det lät inte så högt, konstigt! Den här nivån brukar vara den vanliga och bra som jag brukar lyssna på. Skumt. Jag höjde då, lyssnade två ggr om. Jag satt där för mig själv lite små lycklig och inte minst påverkad av att ha lyssnat på låten hundra ggr och dessutom att ha lyssnat på skypes andra utbud av små vackra melodier ser jag att en snygg kille kollar på mig.. ååå tänkte jag, jag som egentligen inte har mycket smink på mig och dessutom ser lite trött ut efter att inte ha sovit så mycket natten innan. Jag blir nöjd, fan vad najs tänkte jag! Men nejnej njut inte! Nu mäsrker jag till min stora förvåning varför ljudet inte kom ut så bra i hörlurarna.. FUCKING HEADSETET VAR INTE I!!!! Jag dog! Fy faan vad pinsamt! Tänk er själva! Ush jag dog och försökte ringa 6 personer innan jag fick tag på ngn. Men då var jag redan ute ur den trafikerade och i agtagande tåger. Jag stod som ett löjligt offer sjukande genom marken! Förlåt om jag har massa fel i texten, men har massa plugg! Bråttom! Och i morgon minna vänner fyller jag år!! 17 blir det nya talet. Ett fantsasit år? Ja det tänker jag minst ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Låten heter Miss you av Adiam dymott! Lyssna på den! En lyklighets order!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D http://www.youtube.com/watch?v=ZxM-_b8oA4o



<3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0