Barnen i bullerbyn!

Är i skolan, kul? Hmm låt mig tänka! Haha ne inte är det kul inte men det är något som måste göras haha, tur att man har Pia vid sin sida ändå! Undrar bara var Julia är?! -Så var är du Jullan??!!
Vi har haft gympa och svenska, nästa mediekunskap. Ska vara barnvakt idag också, som jag inte orkar. Måste plugga, har massa plugg. Skulle ha jobbat i helgen, när jag faktiskt hade kunnat. Aja, jag får plugga på ändå!

Åh vet ni vad?! Jag fyller år på torsdag, den fabiolusösa önskelistan kommer upp när jag kommer hem! Hehe fabioulös vet jag inte riktigt, om jag hade skrivit vad jag verkligen verkligen velat ha.. A då hade det blivit en sådan. Vänta bara, snart blir jag rik. Har inte kommit på hur.. men det kommer, det kommer.


                                                              Gu vad jag blev sugen att kolla på Barnen i buller byn! haha
                                                                                                            <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hah jag kommer imorn gulle ;) när du blir rik delar du väl med dej av rikedomen... höhö

2009-02-04 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0