Back baby back.

Kuk också vad irriterad jag blev. Mitt jättefina inlägg raderades. Bajs! Ni vet när man säger att man ska åka tillbaka någonstans? När man längtar tillbaka, när man haft några av sina bästa finsaste och friaste stunderna i livet. De hade jag i Zakynthos i somras med älsklings Maria som är på den underbara bilden nedan då vi hyrde motorbåt. Jag ska åka tillbaka dit igen, i sommar den 27 juli med älsklings Pia. Jag längtar tillbaka jag längtar dit tagga baby tagga. Love love love partys. Julia come with us. Men hon ska kanske till Frankrike och festivalerna, med Anna snygga fransmän och deras hemliga kompis bertil. Wherever they go Bertil goes.

Kommentarer
Postat av: julia

hahahhaha wherever they go bertil goes cp linnea hahah! men puss på dig, ni kommer ha det sååå mysigt... <3

2009-12-15 @ 23:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0