Everybody - sister hazel

Peppad? Om inte ladda hem den här låten, eller lyssna i allafall på den här, så jäkla bra! Camilla, Pias kompis spelade den för henne, och jag fastna för den. Just nu sitter jag i skolan, lyssnar på Pias ipod medans jag väntar på Julle och Pia. Vi har ett projekt i skolan men min grupp tror att vi hinner fixa det här på de andra lektionerna, så jag väntar på dem. Sen ska vi in till odenplan för en dricka i solen, sen blir det solningen. Hem,plugg och sen stallet och en powerwalk med Maria ska de nog också hinnas med. Det låter väl nice? (: Ha en bra dag!

<3
´

Inte lite bra va?! (:

Kommentarer
Postat av: pia

tycker jag låter super najs! älskar dig<3 puss

2009-04-29 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0