egoegoego

haha, jaha det gick ju bra med min blogg. Not. Jag vet faktiskt inte ens när jag skrev sist. Men en sak som jag vet säkert under denna tid är att alla män killar, alla är svin haha sorgligt men sant. Jag hoppas att de mognar med tiden för arton åringar är det defnetift inte. Jag och moa som jag var hos förra lördagen har en sak som vi tycker gemensamt, alla som heter Johan, de är svin haha. I morgon är det påsk afton så godis it will be! Här kommer lite ego bilder på för fixet vi hade, jag katrin och Pia innan vi kom på helt att Johan är ett kräk haha. Pia är just nu utomlands och jag är bara hehe lite avundsjuk, jag måste också ringa lilla julle! Älskar er guys. Här kommer de iallafall. Låten som ni ska ladda hem heter in the sun , coldplay spelar tillsammans med Rem, kan det bli bättre? Imorgon ska jag jobba, det blir hemma kväll även fast jag e sjukt sugen på kul, hoppas ni får det askuli af!! :D

 



Kommentarer
Postat av: pia

ååh vad jag älskar alla dina låt tips, dom kmr alltid upp på min blogg haha<3 mitt egna lilla elsklings ego<3<3 som jag älskar och avgudar så myckat! haha de e bra de, ni kanske ska starta en klubba haha alla som hatar Johan, lr sóm jag uttalar det jo han, du imorn fixar vi bloggen PUSS

2009-04-14 @ 01:06:48
URL: http://piacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0