Bang bang my baby shot me down. Uma thurman-Kill bil.

Nemen oj vad tiden tickar iväg. Dagarna och månaderna för den delen också! Hoppas ni har haft en påsk full med godis. Själv saknade jag mina underbara vänner, Pia den underbara bruna jäkeln var ju i Spanien.. Aaa kul att man är blek haha. Men det ska jag nog råda bot på, det finns ju faktiskt solarie öarna med en liten finare benämning. (;
Mitt påsk lov förutom saknaden, hade jag det jätte mysigt, verkligen slappnade av. Åt lunch med Celia, tittade film med henne och Maria. Fikade drack saft och åt glass, med också Celia. Var hemma mycke vilket var skönt, kunde vara i stallet också! När våren har kommit på riktigt blir allt mycket roligare, inte minst för att man äntligen kan använda alla färgglada kläder utan att det blir för mkt, för somrigt. Nu kan jag inte ge mig till tåls längre snart kommer ballerinisarna på, och klänningen och min underbara jacka från topshop! Imorgon blir det grill med Jules Piis och katrin och med några till det ska verkligen bli supermys. Innan ska jag till stallet<3 för ovanlighetens skull! (; (: Tills nästa lilla klipp får ni ha det så bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0