Al the single ladies- Beyonce.

Så sitter man här igen, för ovanlighetens skull framför datorn. Idag har vart en skön dag, men en seg dag. Känner mig rätt degig men på ett ganska så skönt sätt. Har inte ens kommit ur mina ridkläder än, har tilloch med fortfarande min dunväst med halsduken kvar haha.

Igår var det grill kväll with the ladys, sen kom det i och för sig ett segt litet fult kill gäng, haha förlåt men de var verkligen icke snygga, inte för att jag säger att jag är det men ne, ush! Haha den enda som såg ok ut i sånna fall var ju katrins pojke. Där satt vi, Pia full underbar och glad som vanligt. Julia och jag satt och myste under filtarna. Jag saknade däremot Pia när jag åkte hem, ensam lite små .. och dessa män i 50 års åldern de är faktiskt värst på den fronten hur de beter sig slibbigt. När jag väl kom hem mötte min syster och lilla hunden upp mig på torget. När jag kom hem satt mamma pappa och två familje kommpisar fulla och fnittrandes vid köks bordet och åt korv, fyfaan vad kul det är att se sina föräldrar så där glada och tankade. Vissa peroner kan ju bli aggressiva men mina blir så mkt roligare! När jag låg i min säng och kolla på extra sängen bredvid, - pia nästa helg bänkar du den där sängen annars går hyran till ngn annan, klarar mig ju inte! Haha!

Imorgon är det skola, som tur är så slutar jag kl 11, om inte tidigare vilket blir as skönt! (: Annars ska jag super dega i kväll, måste duscha också. Rök lukten från igår sitter fortfarande i, o nice är vad det är! Haha ha re bra! <3



Haha En liten cover dance av Beyonce, jag dör av skratt. Men faktiskt killen är duktig, kolla den riktiga
 videon på youtube, bär hon dansar! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0