stress, stress och åter en massa stress.

Shit vad man har i skolan! Jag är sen med både geografi inlämning, idrotten men även också engelskan. Julia, Pia och jag ska bli världens pluggisar efter jul lovet i af! Guud vad jag längtar dit! 
Inte bara skolan som stressar utan också stallet, jag har nämligen egen häst (världens bästa! <3 ) men fick lov att rida två! men mamma hjälpte mig så jag kom hem till 8 i varje fall! (: Så nu ska jag plugga, vill egentligen kolla på Ghost wispher med underbart snygga Jennifer love hewit, men hinner inte! BAJS! haha. 

Imorgon är det lucia tåg i skolan, det ska ändå bli rätt kul! men vi måste börja tidigare, det suger!  / kan inte vänta förrens jag får se Fabian i tåget! Fy faan va kul!!! haha )

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

super pluggisar

2008-12-11 @ 22:33:04
Postat av: Anonym

super pluggisar ;D

2008-12-11 @ 22:33:34
Postat av: Anonym

hahaha ja vi kommer att bli det!!...hehe nästan iaf! :D

2008-12-11 @ 23:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0