she moves in her own way- The Kooks.

lyssnar på The Kooks. she movs her own way, vilket är en fruktaansvärt jävligt bra låt haha.

åh alla i min familj är sura på mig för att de tycker att jag gör för lite hemma. Blir så jäkla frustrerad, carolina ( min syster) har blivit ganska nydligen efter sommaren så jäkla favoriserad. Jag vet inte men kanske det kan bero på att de har börjat tappa mig lite mer. Jag själv känner att jag hittat mig lite mer än förut. Jag vet mer vem jag är, vad jag vill göra, vilka målungjefär jag vill ha i livet. Visst jag är bara 16, men efter sommaren har jag ändrats lite, dock bara på ett positivt sätt vilket i och för sig känns kul, men som sagt då tror jag i och med det att min mamma och pappa känner att de inte vet riktigt " vem jag e" .. eller att de inte vet hur de ska göra.. inte tusan vet jag men jag är i alla fall inte så piroterad längre, utan min stora syster e det. Visst kan jag erkänna att jag e avundsjuk, vem skulle inte bli det om ens syskon gör ngt fel mot en, och man själv får skället. Efter ett par ggr fattar man att de inte tar miste bara, utan de har redan bestämt sig för vem det är som gör det dumma. Jag  e trött på det! Jag orkar inte längre den långa trötta och tråkiga kampen med min syster som i slut ändan hon vinner, där jag jämt står som förloraren. Ändring måste det bli. Jag har pratat med henne ( min mamma) ett antal ggr men hon ser alrdig vad jag menar, givetvis. Men jag pratade med henne i morse då carolina ett antal ggr kom och väckte mig, en gång öppnade hon till och med det kalla minus grader fönstret och satte på min dator, med toner av britney spears. Det tas inte som jag snällt när man har sov morgon för en gångs skull. Det kanske ni inte ser om en stor grej men att det alltid är å blir ite kul och jag blir bara sårad. Men jag pratade med min mamma i morse i sängen då jag var ledsen och jag tror faktiskt att någonting kan ha släppt. Kanske hon kan i en period se det hela lite annorlunda! (: .

aja skriver senare, nu kom de hem.. förstättning följer!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0