och så en annan dag gången..

Så var det kväll, söndags kväll. En dag och en kväll av depression och måsten, en kväll av stress och delvis av ångest.
Varför kan man inte bara göra ALLT, och då menar jag verkligen allt i tid. Varför skjuta upp ett arbete till två veckor när man vet att ingen annan än en själv kommer att förlora på det så jäkla hårt.
Hade iaf lucia i stallet idag, var faktiskt skit kul. Först hade vi ett lucia tåg HAHAHA fan va sämst vi e på att sjunga.. eller förresten vi hördes nog inte ens ändå, fan vad soppigt! (; Sen hade vi också kadrilj. Vi hade 80-tals tema.. jag förstår att ni andra tycker att det kan låta för vardagligt och bara allmänt tråkigt.. hade också tyckt det om ni inte hade sett oss! Jag hade på mig en tröja, över den hade jag en badräkt på badräkten hade jag rosa hotpants och under dessa fina hade jag turkos glittriga strumpbyxor. haha inte för att glömma ben värmana jag hade ovanför mina rid stövlar. Hennessy var alldeles glitrig, lika söt och alldeles underbar! <3 Han är mitt liv! (: .

Nu sitter jag här och skriver, ska snart hoppa in i duschen om jag orkar ta det kraft handtaget.. haha annars väntar film.. och vem vet.. kanske det kan serveras lite julmust till haha! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0