Massa bak!

Hur spenderade du din fredag kväll? Haha jag var och bakade med stallet hemma hos en tjej i mitt område i bromma. Jag fick tusan i mig göra nästan allt, ungjefär så kändes det som, brända mandlar och lussebullarna fick jag göra! Men egentligen var det rätt mysigt. Ville så gärna ringa Pia!<3 men jag kom hem nu och min mobil som blev snodd förra veckan hade ju jag då inte. Men imorgon får jag prata igen tiden haha. Imorgon ska vi nog också ses! ska bli nicee! (:  Pia var också barnvakt idag, måste höra hur det gick! Haha

Godnatt, här får ni en bild på lussebak och även en på hästen! Jag bakade ju för stallet! (;



Kommentarer
Postat av: /p

var aldrig barnvakt :( haha men jag läängtar iaf efter ditt samtal BÄSTASTE!!<3<3

2008-12-13 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0