Långt långt bort..

Åh! Nu ska det sovas, redan har jag bloggat tre ggr idag.. men det var ju min första dag, och ett sånt bra tidsfördriv när man ska plugga.. man slipper undan. kanske man gjorde ngt gott men i slut ändan får man bara dåligt samvete. som jag får nu. varje dag samma visa. Jag längtar tills jag har gått ut ur skolan. Då ska jag RESA långt, långt långt bort. Jag ska resa länge! Åh vad jag längtar. (: Sen vill jag studera fotografi. Antingen i London eller i Paris. Men jag kanske inte behöver bestämma det än.. Men jag har stora drömmar och jag ska se till att mina drömmar går i uppfyllelse. Förr eller senare. Jag tänker börja med att åka utomlands i sommar. Förra vintern var jag på cuba i 18 hela dagar! längtar jag tillbaka? Skämta inte! haha. 

godnatt! <3



             

bilder från när jag var i Cuba! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0