jag vill ha en ben&jerry!

Bajs! Jag var precis och handla efter att jag har städat på min mammas kontor! /: och självklart glömmer jag att köpa den underbara ben&jerrysen!): ville ju ha den till mitt film mys ikväll! Bajs, bajs bajs. Kan kanske ha glömt att köpa den pga att jag ser helt för jävlig ut nu, tänk er den underbara bilden: Fula gamla kill mjukisbyxor som stiligt nuddar marken och får sedan en smickrande rand strax ovanför sömmen. Den fina vita T-shirten som råkar vara pappas och åter igen råkades att sova i.. Sedan på den vita  t-shirten som var pappas så har du en svart fleece med dofter av ngn underbar parfym om råkar lukta lite svett, och stall. Härlig blandning? Hehe skulle inte tro det. Sedan har vi en bebis blå munktröja med den icke fjortis stämplade sss märket. och som grädde på moset.. Skitigt hår och inget smink på en ful flicka med lika ren och fin jacka som också råkats användas i stallet att antal ggr för mkt! Vad sägs? Avunsjuka?
Men allstså, om ni nu hade det som jag hade, en riktig bad day på alla plan, vill ni då gå förbi ett par killar ca 18 års åldern, som är helt värna om sitt yttre, och jag menar.. de var snygga.. åååå haha. En annan dag kan jag gå förbi dom, men idag.nonono!!

Haha, jag kunde dock inte hålla undan mig från att ringa Pia<3<3<3, hon är världens mest underbara tjej, haha kille för den delen också.. om man säger så! Jag var ju inne på som jag sa att bara vara hemma eftersom jag e så sjukt jävla trött, jag är verkligen slut, snart kommer jag väl hamna i en sån där depressiv tid då skolan och gå upp på morgonen är helt uteslutet. HAHA.. men nästan seriöst, nera så nere skulle jag aldrig bli. När jag prata med Pia när jag jobba så blir jag så lycklig. Hela jag blir helt excalterad haha. Hon ger mig energi och glädje! Tack för att du finns, du kommer vara en vän för livet! ( hoppas du vill vara med mig också hihi) .

Här kommer bilder på Pia!<3 Men också på vår lilla uppklädning inför fest, förförra helgen! (: haha vilka bilder..
Ojojoj vilken kärleks förklaring hon fick, men bästa vännen någonsin, det är du iaf för mig! Puss mitt hjärta! Nästa helg blir det andra visor! Då fan i mig ska det bli andra bullar! :D <3<3


Här kommer bilder på Pia!<3 Men också på vår lilla uppklädning inför fest, förförra helgen! (: haha vilka bilder..



ojoj.. placeringen och allt med bilderna blev knäppt../: men men haha!

Kommentarer
Postat av: den andre hälften

HAHA nej vilka bilder älsklings nea! haha asså fyfan vad du betyder meromer för varje dag, du är verkligen den bästaste av bästast. PUSSAR!

2008-12-13 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0