Film kväll eller dra ut?..

Ojoj, jag vete tusan vad jag ska göra i kväll. Det är då jag önskar att man vore arton, man kan gå precis vart man vill. Men nu, när man är sexton vet man inte var man kan gå, och om man skall gå ut vilket man offtast då gör fast man vet hur kvällen kommer sluta, hur det oändliga sökandet på något alldeles extra något speciellt roligt ska hända. Och hur slutar den egentligen? Man går från Brommplan hem genom " skogen" i en ca 20 min! Det var ju kul.. haha. Men självklart vill jag gå ut. Inget slår en super kväll med personer man älskar. Men idag är jag så trött. Imorse när jag vakna kände jag mig nästan febrig. Men stallet och min häst Hennessy kallade. Red ut udag på honom, det var kallt men det är så underbart att komma ut  till stallet. Jag förstår varför hästar används som ett terapi sätt. Aja,  det jag skulle säga var att en hemma kväll upladdat med filmer godis, mammas nybakta lussebullar och julmust det tackar man inte gärna nej till. Så om det ska bli något ute är det bäst att det skulle vara sjukt kul och något som är bestämt, ska upp tidigt imorgon. Lucia grejs i stallet. Eller så får ngn komma hem till mig och ha det lika mysigt som jag i såfall tänker ha!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0