Ett liv utan vänner?

Ett liv utan vänner? Vad vore det?! Jag skulle inte klara ett liv utan dem! Jag måste få skratta tillsammans med någon,berätta saker, hemligheter för någon. Jag måste ha någon man kan lita på. Jag har turen att ha flera som jag verkligen kan lita på. Tack för att ni finns fast jag kan vara hur dum, knasig och bara allmänt knäpp. Att jag inte ringer tillbaka när jag sagt att jag ska göra det. Men tack för att ni ringer mig.. haha men jag behöver det. Jag vill som alla andra, veta att någon bryr sig om en. Att någon älskar en. <3

Ska plugga nu.. har kommit hem från stallet. Det gick faktiskt riktigt bra! :D. Åh har franska prov på torsdag! Kan ni fatta?! En dag innan skolan slutar!): guuuuu vad jag längtar! Tur att jag har söta Jullan med mig på lektionerna!<3

Kan inte heller skriva mer än att jag fan kommer drabbas av den där himla depressionen snart! HAHA 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0